eerste dagen downunder! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Youri Groot - WaarBenJij.nu eerste dagen downunder! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Youri Groot - WaarBenJij.nu

eerste dagen downunder!

Blijf op de hoogte en volg Youri

06 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Halloo kijkbuiskindertjes !

Hier mijn eerste bericht vanuit Sydney .

Na eerst een lange reis naar singapore van 13 uur , we zaten in de wijk little india echt een heel mooi schoon en nieuw hostel. Dan valt het hier wel een beetje tegen maarja.. We waren de stad in gegaan op zoek naar de appstore raad is wat.... Die zit niet in singapore en daar pas achter komen naar dat we door 3 van die spleetogen de verkeerde kant opgestuurd werden. Daarna op zoek naar een stok kaarten gegaan kan je vertellen dat is een hele opgave!! Maar gevonden en terug naar het hostel gegaan we hadden inmiddels wel wat dorst gekregen en guess what het hisyel had grote flessen bier van 0,6 ml en die smaakte goed! Naar 4 flessen ging het lampje bij meneer de groot wel even uit.

Na eindelijk even anderhalf uur in coma gelegen te hebben moesten we weer opweg naar het vliegveld voor nog is een reis van 7,5 uur.. !! En ja hoor daar waren we dan fris en fruitig aangekomen in sydney ! Niet fris en fruitig want verdomme youri zat dus weer tussen 3 krijsende kinderen dus 7 uur wakker gelegen wat een ellende wat een ellende!!

Gisterenochtend aangekomen in sydney en jahoor het was heerlijk weer! 33 graden. Hebben wat uitleg gekregen over hoe deze week zou gaan verlopen.In de avond hadden we een BBQ op een dakterras van het hostel. Kangaroovlees eten is ook een feit! Het smaakte best. Daarna nog even het nachtleven van sydney bekeken dat viel mij een beetje tegen voor de vrijdagavond .. Maar vanavond gaan we een 2e poging wagen ga natuurlijk niet gelijk van het vaste ritme afstappen he haha! En festivals die heb je hier ook! Maar die sla ik nog even over!! Nu zit ik hier dit verhaal te typen met Thomas naast me gezellig dat ik hem nu ook even zie!

De groep is over het algemeen erg vriendelijk en spontaan dus ik vermaak me wel! Wel last van een jetlag ... Lag er om half 3 in en om kwart voor 5 alweer klaarwakker naast me bed. En snurkende mensen is ook niet alles.. Nu een beetje aan het nadenken wat de planning wordt na dinsdagavond want dan hebben we het eindfeest met het thema "beauty and the nerd" nog even een outfitje in elkaar flanzen haha!
Waarschijnlijk wordt het een surftrip naar byronbay van 5 dagen . En dan richting cairns .. Maar ik hou al de opties open!

Nou als het goed is lezen jullie dit ook als je niet al mijn verhaal heb weggeklikt wat waarschijnlijk vol met fouten zit. Ik hoop op leuke reacties van jullie!!

Tot snel . En bedankt voor het lezen kijkbuiskindersss!

• 06 Oktober 2012 - 07:24

Kevin:

Hee jochie ben blij dat je veilig ben aan gekomen daar! De tweede reis tussen kids in is inderdaad behoorlijk klote zeg + nu dan nog eens die jetlag maar dat went vanzelf wel! Goed verhaal en ga je zeker in de gaten houden! Xxx doe rustig aan he en ga vooral genieten van deze reis!!!!

• 06 Oktober 2012 - 07:37

Ma:

Hey Youri, erg leuk om je belevenissen zo te lezen. Dus je hebt alweer onder de tafel gelegen vanwege het bier (hahahaha), dat krijg je ook wel als je zo moe bent natuurlijk.
    Lekker met krijsende kinderen naast je, als je ff een tukkie wilt doen zeg.
    Al een klik gevonden met iemand vanaf de groep?
    Ga je nou misschien toch een autootje kopen, en dan op die manier je reis maken?

Veel vragen weer in een keer van je moeder he, maar dat komt de volgende keer wel.

Dat is leuk dat je Thomas gelijk hebt gezien, doe hem maar de groeten.

Spreken we je morgen via skype of telefoon, we horen het wel.

Papa zal straks ook nog wel reageren, maar die ligt nu natuurlijk nog te snurken.

Dikke kus, en kijk uit....want je wordt gevolgd.

• 06 Oktober 2012 - 08:00

Corine De Groot:

Leuk om te lezen, geschreven op jou manier en dat maakt het leuk! Heel veel plezier en wij blijven je volgen hoor, jij beleeft tenslotte een avontuur die ik nooit aan zou durven! Groetjes corine

• 06 Oktober 2012 - 08:08

Willeke:

Goedemorgen Youri,

Ik wist niet dat mijn neefje zo'n schrijftalent was!. Als ik zie hoeveel FB followers jij hebt, komt het ook met deze reisverslagen wel goed hoor!
    Goed om te horen dat je veilig aangekomen bent en al wat hebt meegemaakt. Kangaroevlees hmmm ik weet niet hoor, wordt dat iedere dag geserveerd? Pas op dat je er zelf niet van gaat springen haha.
    Geniet van al het moois daar en het mooie weer. Hier regent het en maken we ons op voor de dagelijkse sportactiviteiten. Rutger tegen IJFC...als ze bang zijn wordt het afgelast ivm regen :-)
    Veel plezier met een stel leuke backpackers hopelijk!!

Gr Willeke

• 06 Oktober 2012 - 08:21

Sarah:

Heey Youri,

Leuk om te lezen!
    Was het kangoeroevlees een beetje lekker??
    En is het mooi in Sydney?

Doei Sarah

• 06 Oktober 2012 - 08:25

Mark:

Hahaha mooi verhaal!! Klinkt goed man leuk programma zo..

• 06 Oktober 2012 - 08:27

Frank Oosterling:

Hee kerel leuk om te lezen hoor! Je kan daar wel bij de krant solliciteren haha
    Geniet van je tijd daar!

• 06 Oktober 2012 - 08:40

Michelle & Dennis:

Broeder!
    Fijn wakker worden dit, kun je dat elke dag doen? Wat ben je toch een schrijftalent....,;)
    Leuk dat je het al zo naar je zin hebt! Ga lekker surfen joh.. Of zijn er ook nog mooiere/betere plekken ?

Anyway.. Enjoy your time!
    Dikke kus

• 06 Oktober 2012 - 10:10

Pa:

Hee vriend,
    Geachte collega van BAM Infratechniek Telecom bv, zonder dat je het weet heb je een andere baas gekregen miv 1 januari 2013...verder info nog niet bekend.
    Blij te horen dat het allemaal goed is, goed weer..hier al de eerste wedstrijd afgelast.
    Heb je al sjans, of zeg je dat zondag persoonlijk via skype.
    Zondag hebben we een darttoernooi in de kantine vanaf 11.30 uur, dus gooi Jacco helemaaaaaal van het bord af (grapje)
    Neem de tijd voor je beslissing auto kopen of toch met de bus....want het is voor een hele lange tijd natuurlijk.
    Groetjes van je vriend/vader/collega/en vriend van je moeder.

• 06 Oktober 2012 - 10:31

Brenda:

Hè neefje, goed dat je veilig bent aangekomen!
    Ik blijf je volgen xx je nicht have fun :)

• 06 Oktober 2012 - 11:49

Ron (het Andere Halffie):

He ander halffie,

Hoeveel x heb je onze foto al bekeken??We hebben nog een reseve al ie versleten is hoor!
    wees blij dat je daar zit, het weer is hier K**TE..

Veel plezier, gedraag je en tot schrijfssssssssss

• 06 Oktober 2012 - 13:23

Oma:

Hey Youri

Even reageren op je verslag, leuk om te lezen en Opa vond het ook!!! Bier dus niet goed gevallen hoe kan het ook anders `als je zo moe bent. Ik heb gewoon gisteravond een bob sleutel gekregen zonder te hoeven blazen hoe vind je dat hahaha we gaan uit zien naar je volgende verhaal,geniet jongen!!

dikke kus Opa en Oma.

• 07 Oktober 2012 - 10:32

Petra:

he Youri, oke dus vandaag spreek je je pa en ma via foon of skype. Nou dan weet je hoe het hier gaat hahahah dan hangen alle zussen vandaag aan de foon met je ma om een gedetailleerd verslag te ontvangen van alles wat jij hebt gezegd.
    Geweldig toch he al die belangstelling. Hier schijnt nu het zonnetje en het is zelfs best lekker te noemen. Nou ja lekker niet voor in de tuin hoor want ik ben de koukleum van het gezin. Er komt een moment dan ga we lekker in een zonnig land wonen en flyen dan wel heen en weer als ze ons willen zien. He Youri groetsel van ons alle doe doei Peet, Ramon en kids

• 08 Oktober 2012 - 21:33

Anne-marie Oosterling:

hey mop,blij dat je je goed vermaakt,leuk om zo toch een beetje met je mee te reizen!!
    Geniet er lekker van en sla alles op in dat koppie van je. Ach ik verwacht dat je nog wel gekkere dingen gaat proeven.Haha maar je kan wel zeggen ik heb alles geproefd.Hier alles rustig,jess gaat donderdag op vakantie en de jongens trainen zich suf zonder jou. Maar dat gaat straks weer op oude voet verder als je terug bent. Dikke knuffel van ons allemaal en geniet mop,liefs huib en anne-marie

• 09 Oktober 2012 - 14:53

Jess:

Heyyyyyyy kanjer,

leuk je verhaal te lezen.beetje laat maar kan het niet op mijn telefoon.
    lekker op ze lopiks geschreven heerlijk. Fijn dat je een leuke groep he.
    en zag op facebook dat je al weer wat leuke dingen gedaan heb.....
    Ik wacht op je volgende verhaal....met smart :)
    dikke knuffel voor jou

Liefs jess