Het is Bijna zover! - Reisverslag uit Lopik, Nederland van Youri Groot - WaarBenJij.nu Het is Bijna zover! - Reisverslag uit Lopik, Nederland van Youri Groot - WaarBenJij.nu

Het is Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Youri

02 Oktober 2012 | Nederland, Lopik

Hallo Allemaal!

Het is bijna zover! backpack dicht en gewogen hij mag mee.

Afgelopen zaterdag mijn afscheidsfeestje gegeven en wat was het gezellig en leuk, vrienden en familie bedankt!

Morgen ga ik om 11:15 de lucht in . vliegen eerst naar Singapore hebben daar een tussenstop van 19 uur. Hostel en al is geregeld daar. maar ga daar lekker de stad verkennen.

Jullie horen van mij als ik in sydney ben!

Cyaa!

• 02 Oktober 2012 - 19:12

Ma En Pa:

Eindelijk de release van je avontuur........we gaan je missen

• 02 Oktober 2012 - 19:16

Wallie:

Ben benieuwd naar je verslagen maatje ! Het ga je goed daar ouwe gek. ENJOY !!!!!!!

• 02 Oktober 2012 - 19:37

Stefan:

Jaja youri,

Nog paar uurtjes en dan zitten we in het vliegtuig!
    Heb je er al een beetje zin in?

Gr. Stefan

• 02 Oktober 2012 - 19:45

Youri:

Ja duurt niet zolang meer !! Heb er zeker zin in ! Jij ook?

Stuur anders ff je nummer op fb prive naar mij wel makkelijk !

Gr. Youri

• 02 Oktober 2012 - 22:41

Niels T:

Veel plezier in Australie kerel. Maak er iets onvergetelijks van

• 03 Oktober 2012 - 07:21

Petra Verheul:

He Youri, nou veel plezier met kangeroe vangen, ik wil graag 2 pantoffels. Een goeie reis en wie weet zien we hier nog wel wat verslagen verschijnen.
    Goh wat geweldig toch, dit is wat je altijd wilde en kijk nu je zit al bijna in het vliegtuig. Sjapoo Sjapoo xxx vanuit Montfoort

• 03 Oktober 2012 - 16:34

Bart Rietbergen:

Youri,

goede reizen en heel veel plezier in Verwegistan landen. Blijf schrijven en fotograferen, ben benieuwd naar je belevenissen.

Groetjes mate

Bart Rietbergen

• 03 Oktober 2012 - 18:41

Chantal Vos:

Ik vind het super stoer wat je gaat doen! 6 maanden weg van alles en iedereen en je droom achterna! Geniet en geniet en geniet! Doe ook voorzichtig! Liefss Chantal

• 05 Oktober 2012 - 08:15

Mama:

Hey Youri, de groepsfoto is geplaatst hoor op Australianbackpackers, ziet er idd gezellig uit.

XXMama