Missionbeach, Townsville en AirlieBeach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Youri Groot - WaarBenJij.nu Missionbeach, Townsville en AirlieBeach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Youri Groot - WaarBenJij.nu

Missionbeach, Townsville en AirlieBeach

Door: vader Abraham

Blijf op de hoogte en volg Youri

02 November 2012 | Australië, Airlie Beach

Halloo! hier weer een berichtje van mijn kant!

Was gebleven volgens mij dat ik naar Missionbeach ging, heel veel zin in en zou heel mooi zijn.. nou we zijn der wel geteld 20 uurtjes gebleven en weer vertrokken. was niks tebeleven de winkels waren dicht dus we hadden ook geen eten ! geluk dat er een gratis bbq werd georganiseerd door het Hostel waar we zaten! Volgende dag om 15:10 ging de Greyhound naar Townsville, the second biggest city of Queensland! en hier heb je de mogelijkheid om de ferry te pakken naar Magneticisland.

In Townsville aangekomen en ook hier waren de winkels dicht ( zondagavond logisch ) dus maar een Subway opgezocht, Chicken Teriyaki altijd lekker haha! Vroeg gaan slapen en de volgende dag opzoek naar een Ipad! wat kan een mens geluk zijn met zoiets haha als het natuurlijk werkt en dat ik er mee om kan gaan, maar dat tot daar aan toe!
Ipad gekocht was wel een hele trip .. en warm dat het was . dus het was killing om te shoppen wat ik meestal eigenlijk nooit last van heb!
In het Hostel terug aangekomen , snel mijn Ipad installeren en mijn Camera pakken............ Ja mensen jullie hebben het vast wel gelezen ofzo op gezichtsboek.. Camera weg, gestolen!! heel het Hostel bij elkaar gevloekt , stapelbed een gooi gegeven wat gekalmeerd en toen naar die blauwpetten om aangifte te doen.. moeders ingelicht en heb je hem niet verloren of zit ie niet onder in je tas? nee MAMA daar zat ie niet. hij moest gestolen zijn!

Volgende ochtend laatste poging, toch maar even het Greyhound kantoor bellen of ze niet heel misschien een camera gevonden hebben...
Krijg nou de tering hahahahaha hij is gevonden!! ik heb hem blijkbaar laten slingeren in de bus.. wat een actie en wat ontzettend lomp! hij kon mijn kant opgestuurd worden ( wat een service ) en dan zou die er de volgende dag zijn. Dat was natuurlijk heel mooi, alleen jammer want vandaag stond Magnetic op de planning, inclusief Koala knuffelen.
Nachtjegeslapen in de Bushbush in een mooi hutje ! volgende dag scootertje gehuurd en het Eiland verkend.. erg mooi en wat kan de Oceaan blauw zijn zeg! weinig foto's kunnen maken vanwege mijn camera.. Aangekomen weer terug in Townsville gelijk naar het Greyhound kantoor van de stad gegaan en jahoor daar lag die dan! mijn Camera!

Airlie Beach: naar een busreis van 3 uur en 40 minuten zijn we aangekomen in Airlie Beach, wat is dit mooi zeg! Gisteren onze Whitsundays tour geboekt en die gaat Dinsdag plaatsvinden. 2 dagen en 2 nachten op een zeilboot! ik heb der heel erg veel zin in! Vandaag lekker aan de Lagoon gelegen met 30 graden dat is niet verkeerd!

En ojaa we kregen gisteren ook nog 2 meiden op de kamer, eentje leek me toch op een biggetje! of eigenlijk een Varken! ik ga nog proberen een fotootje te schieten ongekend hahaha
vandaag ook maar is wat kaarten de deur uitgegooid dus wie weet ligt er 1 bij jullie op de mat de komende weken!!

ik ga er weer mee stoppen ! veel plezier met lezen en de reacties zijn welkom! ik heb net trouwens ook wat foto's geplaats! veel leesplezier !

Cya mate! No worries , Cheers!

  • 02 November 2012 - 08:29

    Willeke:

    Ben ik nu de eerste die reageert? Ja dus ha ha. Ik waan mij helemaal in Australië als ik jouw reisverslag lees. Zo te lezen beland je van het ene in het andere mooie gebied. Kan je je niet voorstellen dat je op een dag weer gewoon de wekker zet, brood klaar maakt en naar je werk gaat...
    Veel plezier nog!

    Gr Willeke

  • 02 November 2012 - 09:07

    Petra:

    Hoi Youri, ja we app hier en daar met elkaar dus reageren doe ik wel. Ja wat een stunt met je camera zeg, zo zie je maar weer hoe snel we een oordeel klaar hebben. Gelukkig heb je de camera inmiddels toch weer terug en kan je volop shoots maken. Het is niet voor te stellen dat je daar tot nu toe eigenlijk alleen maar leuke dingen aan het ondernemen bent. Zoals Wil hierboven ook schrijft ooit gewoon je wekker weer zetten, brood maken en werken dat is nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eind weg hahahahahha. Nou Youri tot apps dan maar weer.
    Have fun en have a nice day.
    Regards
    Peet

  • 02 November 2012 - 10:35

    Frank Oosterling:

    Haha held, ben wel benieuwd naar het biggetje! maar mooi dat je je camera terug hebt. Veel plezier op je tour dinsdag! maar dat gaat wel goed komen denk ik zo!

    Geniet ervan!

  • 02 November 2012 - 10:54

    Will. Kalimancie Bulgarije:

    Hè MAATJE / GLOBETROTER.
    Het is van hier uit Bulgarije heel leuk jou te volgen Nel en ik hebben de indruk dat je het prima naar je zin heb.
    Nou geniet er maar goed en fijn van.
    Als je nu volgend jaar weer eens van plan ben richting Europa te komen kan je altijd even een tussen stop-je maken in Varna dan kunnen we weer eens een biertje drinken KAMANITZA je vader weet misschien nog wel hoe dat smaakt !
    Your van Nel en mij nog HEEL plezier.
    Groetjes Will en Nel.

  • 02 November 2012 - 14:58

    Jess:

    Hey kanjer,

    ik weet het zeker je moet schrijver worden ken jou verhalen de hele dag wel lezen.
    fijn dat je het zo naar je zin heb! zou graag met je willen ruilen qau tempratuur
    bbrrr koud hier....
    En dat biggetje wil ik dan ook wel eens zien :p

    have fun

    dikke knuffel jess

  • 02 November 2012 - 15:16

    Bren:

    he neefje, ik word gewoon jaloers op jou verhalen haha, heerlijk genieten! fijn dat je camera gevonden is :),leuke foto's trouwes. have fun xxx

  • 02 November 2012 - 17:51

    Ma:

    Nou Your, zit ik hier alleen aan de kapsalon van Amigos, anders aten we samen op de vrijdag zo'n lekkere schotel, want pa die eet uit de frituurpan op de zaak.
    Het was weer een feest om je verhaal te lezen hoor, maar ik had mooi wel gelijk dat je je camera ergens had laten slingeren....doe je anders nooiiiitt.
    Ik ben inderdaad ook wel nieuwsgierig naar het biggetje, varkentje of hoe je het ook noemen wil.
    Er staan weer mooie foto's tussen hoor.
    Nou knul, geniet er weer van, we houden van je....en pa zal morgen ook nog wel even reageren.

    xxx mama

  • 02 November 2012 - 19:09

    Spinnie:

    Ha moppie,

    Wat een leuke verhalen om te lezen.
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt mop, dat is het belangrijkste!

    Heel veel plezier nog en ik kan niet wachtennnnn tot februari!
    Spreek je gauw!

    Dikke knuffel Xx Spin

  • 02 November 2012 - 19:24

    Chantal:

    Goede tekstschrijven! het is echt niet saai op jou verhalen te lezen! Moet elke x weer om je lachen! Wat jij allemaal doet, en hoe leuk je het allemaal hebt! Super om te lezen!

    Xx Chantal

  • 04 November 2012 - 16:37

    Anne-marie:

    Hey youri,

    Super om te lezen en de foto s te bekijken hoe onwijs jij je eigen vermaakt daar!
    Prachtig he die blauwe zee!! En let nou voortaan op je spullen ik denk dat je moeder ook wel denkt:als je kont niet vast zit.......vergat je die ook nog hihihihi Maar ik wens je heel veel plezier en liefs van de oosterlingetjes.

  • 06 November 2012 - 21:01

    Wim:

    Hoi Youri,



    Veel plezier in Down Under, ik werk hier wel door in Nederland.
    Super om je verhalen te lezen.
    We blijven je volgen

    groet
    Wim van der Dussen

  • 07 November 2012 - 12:28

    Floor:

    Hey Youri,

    Dat biggetje/varkentje heeft dus geen streepje bij je verdient? :P

  • 09 November 2012 - 20:29

    Els Van Rooijen:

    Peter en ik lezen regelmatig je belevenissen en je bent alweer een maand weg.
    Door je taalgebruik en manier van schrijven blijven we de verslagen lezen hoor.
    Volgens ons heb jij best wel schik daar. Je moet alleen niet klagen als de zon een keer niet schijnt.
    Hier is het weer vullis, en de zon is verleden tijd. Blij dat het toch deze week aardig droog is in Lopik.
    Voetbal gaat dus morgen gewoon weer door. Maar ja, dat zal jouw een zorg zijn.

    Dat meisje op je kamer, dat biggetje, had ze een varkensneusje, een krulstaart of varkenshaar?
    Ik vroeg me af waarom ze op een biggetje leek. Of was ze gewoon dik?
    Nou ja, lekker belangrijk. Lekker scoren kan jij.

    Nou heb veel plezier weer de komende tijd, wij werken wel door.

    Peter en Els

  • 10 November 2012 - 03:43

    Youri De Groot:

    Haha nee floor die liet ik maar voor wat het was!

  • 10 November 2012 - 03:45

    Youri De Groot:

    Heeee vriend ! Hoe is het in Bulgaria? De winter al zijn intrek gedaan? Ja Wil en Nel dat staat nog zeker op de planning een keer om jullie kant op te komen!! Groetjes vanuit downunder!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 14100

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 Maart 2013

Halfjaartje backpacken Down Under

11 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

03 Oktober 2012 - 03 Maart 2012

Australie

Landen bezocht: